Problem podczas próby zalogowania się na stronę Internet Bankingu

W związku z mogącymi pojawiać się problemami podczas próby zalogowania się na stronę ib.bsstarabiala.pl - kończącego się komunikatem - Nie udało się nawiązać bezpiecznego połączenia z kodem błędu w przypadku przeglądarki Mozilla Firefox (MOZILLA_PKIX_ERROR_KEY_PANNING_FAILURE), Bank zaleca wyczyszczenie całej historii przeglądania.

W przypadku Mozilli Firefox za pomocą opcji menu: Historia -> Wyczyść historię przeglądania -> zaznaczamy wszystkie pozycje a następnie Wyczyść teraz tak jak na obrazie poniżej

W przypadku przeglądarki Google Chrome za pomocą opcji: CTL+H a następnie -> Wyczyść dane przeglądania -> zaznaczamy wszystkie pozycje a następnie Wyczyść Dane Przeglądania.

UWAGA: ww. opcja spowoduje usunięcie zapisanych danych logowania do poszczególnych witryn co ze względów bezpieczeństwa jest opcją zalecaną !