Internet Banking Mobilny

 

Internet Banking Mobilny  to rozwiązanie, które umożliwia obsługę rachunków bankowych z wykorzystaniem urządzeń mobilnych, takich jak telefon komórkowy typu smartfon (urządzenie telefoniczne łączące w sobie funkcje telefonu komórkowego i komputera kieszonkowego) lub tablet. Program dedykowany jest dla nowych urządzeń mobilnych obsługiwanych dotykowo, wykorzystujących systemy operacyjne: Android, iOS, Windows phone, Firefox OS, BlackBerry.

 

 

Z usługi mogą korzystać Klienci Banku będący użytkownikami usługi Internet Banking dla osób fizycznych.

Korzyści

  • mobilność – interfejs dostosowany do ekranów urządzeń przenośnych typu telefon smartfon, tablet;
  • wygodna kontrola środków bez konieczności „przewodowego połączenia” z siecią Internet;
  • szybki dostęp do rachunków 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce;
  • funkcjonalność QR przelewy (wykonywanie przelewów za faktury na podstawie kodu 2D (QR kodu) znajdującego się na fakturze;
  • większa satysfakcja klienta z korzystania z usług Banku.