Nasz Bank to aplikacja mobilna umożliwiająca dostęp do systemu bankowości elektronicznej Banku Spółdzielczego w Starej Białej.

Aplikacja ta umożliwia Państwu korzystanie z usług Banku na urządzeniach mobilnych w swobodny i bezpieczny sposób, dostęp do finansów bez względu na czas i miejsce.


Aplikacja mobilna Nasz Bank, instalowana na telefonie klienta, jest rozszerzeniem systemów bankowości internetowej Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm, będąc ich integralną częścią.  Dzięki temu klienci wykorzystując dotychczasowe swoje doświadczenie, widząc elementy znane z innych aplikacji, nie muszą uczyć się obsługi „od nowa” i mogą korzystać z niej bez obaw. Aplikacja stworzono na specjalnie dla klientów systemu bankowości internetowej zachowuje nowoczesny i przyjazny wygląd.

Funkcje Aplikacji Mobilnej – Nasz Bank:

  • przegląd stanu środków na rachunkach bankowych, 
  • dostęp do historii wykonanych operacji,
  • dostęp do informacji o kredytach, lokatach,
  • wykonywanie przelewów internetowych,
  • wykonywanie przelewów QR,
  • zakładanie i likwidowanie lokat,
  • zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną (alternatywa dla autoryzacji hasłami SMS),
  • sprawdzanie blokad kartowych, blokowanie i zastrzeganie kart,
  • płatności BLIK,
  • możliwość wyboru preferowanego języka obsługi (polski, angielski lub ukraiński),
  • możliwość wyboru między ciemnym i jasnym motywem.

Jak aktywować aplikacje mobilną – Nasz Bank?
1.  Pobierz Aplikacje Mobilną – Nasz Bank w sklepie Google Play lub AppStore ,  
2. Uruchom aplikację – Nasz Bank i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi w aplikacji.  
3. Zaloguj się do bankowości internetowej Internet Banking, wejdź w zakładkę UstawieniaKanały dostępu i urządzenia i dodaj swoje urządzenie postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie.
a) podaj nazwę urządzenia, b) wpisz otrzymany kod z SMS, c) zeskanuj QR kod wyświetlony w bankowości internetowej.
4. Ustal e-PIN do aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami. Po poprawnym zapisaniu danych pojawi się komunikat „Proces aktywacji zakończył się pomyślnie”. Wygodnie i bezpiecznie zarządzaj swoimi finansami!



Wszystkie funkcje aplikacji mobilnej Nasz Bank znajdują się w poniższym przewodniku użytkownika:

Aplikacja mobilna Nasz Bank (Android) – przewodnik użytkownika

Aplikacja mobilna Nasz Bank (Android) – przewodnik użytkownika od 01.12.2022 r.

Aplikacja mobilna Nasz Bank (iOS) – przewodnik użytkownika 

Aplikacja mobilna Nasz Bank (iOS) – przewodnik użytkownika od 01.12.2022 r.

Polityka_prywatności – Pobierz


Masz więcej pytań ?

Jeżeli chcesz żebyśmy skontaktowali się z Tobą w sprawie oferty, wypełnij formularz kontaktowy a oddzwonimy

Znajdź placówkę

Kliknij przycisk „Szukaj” a pomożemy znaleźć najbliższą placówkę w Twojej okolicy.

Pliki do pobrania