Dbamy o to, by mogli Państwo bezpiecznie korzystać z naszych usług.
Tutaj zamieściliśmy listę wskazówek oraz aktualne informacje o naszej dostępności.

Mamy na uwadze ochronę klientów i naszych pracowników. Apelujemy, by w miarę możliwości ograniczyć wizyty w placówkach bankowych do naprawdę niezbędnych. W sprawach kredytowych prosimy kontaktować się telefonicznie z oddziałem banku. Do Państwa dyspozycji jest poczta elektroniczna lub telefony. Czas pracy naszych placówek zostaje skrócony, a niektóre z nich są zamknięte. Godziny pracy, numery telefonów oraz adres e-mial są na dedykowanej stronie. (Aktualizacja na dzień 25.05.2020 r.)

Sprawdź dostępność naszych placówek – Lista Oddziałów (godziny pracy, dane kontaktowe)


Bank stosuje zasady, które mają pomóc nam zadbać o nasze wspólne bezpieczeństwo:

  • W naszych placówkach  jednocześnie mogą przebywać 2-3 osoby (w zależności od placówki).

  • Dla Klientów, którzy nie posiadają rękawiczek jednorazowych Bank udostępnia środek przeznaczony do dezynfekcji rąk.

  • Klienci oczekujący na zewnątrz placówki zobowiązani są do utrzymania co najmniej 2 metrowej odległości pomiędzy osobami oczekującymi.

  • W godz. 10-12 zapewniamy pierwszeństwo w obsłudze Klientom powyżej 60 roku życia. W tym czasie w miarę możliwości będziemy starali się również zapewnić obsługę pozostałym Klientom.

  • Nasze placówki są dezynfekowane i starannie sprzątane;

  • Nasi pracownicy są wyposażeni w maseczki lub przyłbice ochronę;

  • W trosce o Państwa komfort stanowiska obsługi klienta posiadają szyby ochronne, oddzielające Klienta od pracownika banku.


Korzystaj z banku bez wychodzenia z domu

Bankowość internetowa i aplikacja mobilna to najprostsze sposoby bezpiecznego zarządzania pieniędzmi, w dowolnym miejscu i czasie. Koronawirus COVID-19 może przeżyć na banknotach przez kilkanaście dni, dlatego też banknoty i monety mogą przyczyniać się do rozprzestrzeniania się koronawirusa. W związku z tym zwracamy się do Państwa z prośbą o maksymalne ograniczenie użycia płatności gotówkowych.


W naszym Banku Spółdzielczym w Starej Białej mają Państwo do dyspozycji różne formy bankowości elektronicznej – bankowość internetową, a także karty płatnicze. Ich użycie jest bezpieczne dla wszystkich, ogranicza skalę rozprzestrzeniania się choroby. Płaćmy kartami lub mobilnie w placówkach handlowych i usługowych, starając się używać funkcji zbliżeniowej. Więcej o portfelach cyfrowych po kliknięciu w konkretny produkt.


W związku z epidemią w naszym kraju wielu nieuczciwych osób próbuje wykorzystać tą sytuację do oszustw i przestępstw.

Sprawdź wskazówki jak nie dać się oszukać korona-oszustom – czytaj artykuł.


W celu złagodzenia negatywnych skutków związanych z epidemią koronawirusa, Bank Spółdzielczy w Starej Białej umożliwia klientom indywidualnym odłożenie o 3 miesiące terminu spłaty pełnych rat kapitałowo-odsetkowych kredytu, natomiast przedsiębiorcom oferuje zawieszenie rat maksymalnie do 30 września 2020 – Umożliwiajmy zawieszenie rat kredytowych – czytaj artykuł.


Tarcza Antykryzysowa to pakietu rozwiązań, który ma przeciwdziałać gospodarczym skutkom pandemii koronawirusa, w szczególności ochronie zatrudnienia i zachowania płynności finansowej w firmach. To dziesiątki konkretnych rozwiązań dla pracowników, pracodawców, mikro, małych, średnich i dużych firm.

Tarcza Finansowa PRF – pomoc przedsiębiorcom – Więcej informacji o składaniu wniosków online

Zobacz specjalny przewodnik dla przedsiębiorców na stronie Polskiego Funduszu Rozwoju – Sprawdź

 

Masz więcej pytań 

Jeżeli chcesz żebyśmy skontaktowali się z Tobą w sprawie oferty, wypełnij formularz kontaktowy a oddzwonimy

Znajdź placówkę

Kliknij przycisk “Szukaj” a pomożemy znaleźć najbliższą placówkę w Twojej okolicy.

Pliki do pobrania