Dbamy o to, aby mogli Państwo bezpiecznie korzystać z naszych usług.
Tutaj udostępniamy aktualne wskazówki dotyczące pomocy dla klientów, dostępności naszych usług oraz pracy Banku.


W sprawach kredytowych prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny. Pozwoli to na umówienie spotkania z doradcą w dogodnym dla Państwa terminie. 

Do Państwa dyspozycji jest kontakt za pomocą poczty elektronicznej lub telefonu. Godziny pracy, numery telefonów oraz adresy e-mial są na naszej stronie internetowej – ZOBACZ

Apelujemy, aby w miarę możliwości ograniczyć wizyty w oddziałach do minimum.


Korzystaj z banku bez wychodzenia z domu! Bezpiecznie zarządzaj finansami w dowolnym miejscu i czasie.

  • Bankowość internetowawykonuj przelewy,  autoryzuj dostęp do Profilu Zaufanego oraz Moje ID, składaj wnioski socjalne (Program 500+).
  • Płać przelewami PayByNet – to przelewy między bankami realizowane są w trybie natychmiastowym. Rozwiązanie to nie wymaga ręcznego wprowadzania danych do formatki przelewu.
  • Płać kartą płatniczą – kupuj bezpiecznie i wygodnie, dzięki usłudze 3D-Secure bezpłatnie zabezpieczysz transakcje dokonywane kartą przez Internet.
  • Aplikacja mobilna – NASZ BANK – przegląd stanu środków na rachunkach bankowych, wykonywanie przelewów internetowych, zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną (alternatywa dla autoryzacji hasłami SMS), płatności BLIK.
  • Wypłacaj za pomocą BLIK – jednorazowy kod BLIK pozwala na wypłatę środków z bankomatów, bez użycia karty płatniczej.
  • SGB ID – Bezpieczna usługa służąca potwierdzaniu tożsamości online w usługach komercyjnych (Moje ID) i publicznych (Profil Zaufany).

Płać zbliżeniowo – kartą lub telefonem. Te formy płatności są bezpieczne dla wszystkich, przed wszystkim ograniczają skalę rozprzestrzeniania się choroby.

Płaćmy kartami lub mobilnie w placówkach handlowych i usługowych, starając się używać funkcji zbliżeniowej. Więcej o portfelach cyfrowych po kliknięciu w konkretny produkt.

                                                     


Bank stosuje zasady, które mają pomóc nam zadbać o nasze wspólne bezpieczeństwo:

  • Podczas wizyty w placówkach banku prosimy o zakrywania ust i nosa przy pomocy maseczki.
  • Po wejściu do budynku obowiązkowa jest dezynfekcja rąk dla klientów, którzy nie posiadają rękawiczek jednorazowych. W tym celu Bank udostępnia środek dezynfekcji do rąk.
  • Klienci zobowiązani są do utrzymania co najmniej 2 metrowej odległości pomiędzy osobami oczekującymi.
  • Nasze placówki są dezynfekowane i starannie sprzątane;
  • Nasi pracownicy są wyposażeni w maseczki lub przyłbice ochronę;
  • W trosce o Państwa komfort stanowiska obsługi klienta posiadają szyby ochronne, oddzielające Klienta od pracownika banku.

W celu złagodzenia negatywnych skutków związanych z epidemią koronawirusa, Bank Spółdzielczy w Starej Białej umożliwia pomoc dla kredytobiorców instytucjonalnych.

Na czym polegają działania pomocowe dla kredytobiorców instytucjonalnych?czytaj artykuł


Tarcza Antykryzysowa to pakietu rozwiązań, który ma przeciwdziałać gospodarczym skutkom pandemii koronawirusa, w szczególności ochronie zatrudnienia i zachowania płynności finansowej w firmach. To dziesiątki konkretnych rozwiązań dla pracowników, pracodawców, mikro, małych, średnich i dużych firm.

Zobacz informacje na temat wniosków o dofinansowanie firm w ramach Tarczy Finansowej 2.0 – czytaj artykuł


W związku z epidemią w naszym kraju wiele nieuczciwych osób próbuje wykorzystać tą sytuację do oszustw i przestępstw.

Sprawdź wskazówki jak nie dać się oszukać korona-oszustom – czytaj artykuł.

Wszelkie pytania oraz uwagi dotyczące – Tarcza PFR 2.0 prosimy wysyłać  na adres – tarcza2@bsstarabiala.pl


 

Masz więcej pytań 

Jeżeli chcesz żebyśmy skontaktowali się z Tobą w sprawie oferty, wypełnij formularz kontaktowy a oddzwonimy

Znajdź placówkę

Kliknij przycisk „Szukaj” a pomożemy znaleźć najbliższą placówkę w Twojej okolicy.

Pliki do pobrania